Kan det aldrig bara flyta på?

Idag var massören hos mig, hon sprang med Frodo så jag kunde få se hur han rörde sig. Eftersom jag alltid är i stallet själv så har jag inte kunnat se om han blivit mindre eller mer halt sedan han började med antiinflammatoriska. Skritten såg bra ut, avslappnad och rytmisk.

Traven markera han, lite värre än vad han gjorde på kliniken. Blir man trött? Hade verkligen hoppats på att han skulle bli bättre av detta så vi kunde komma igång med träningen igen!

Ringde till kliniken för att få en tidigare tid, men tidigast var på torsdag, om en vecka. Jag vill inte vänta en vecka! Jag vill dit nu! Hoppas de får ett återbud!

Lilla älsklingen. Han hatar ju att bara stå med! Vill bara att han ska bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0