ATG på måndag!

På måndag åker jag och Frodo ner till ATG i Tingsryd. Han är av någon anledning svullen i vä. has, han är inte halt, inte öm, inte varm. Han är fortfarande lika pigg och glad. Jättekonstigt och hoppas inte att det är någon allvarligt!

Sista träningen vi hade var han GRYM. Sådan otrolig känsla! Vi hopptränade, hade en kompis som var med och hjälpte mig med hinderna. Han är så otroligt hinderklok, en halvhalt några meter innan hindret så han inte ska komma i sådan fart och han kommer perfekt. Kan inte bli annat än glad när jag rider honom! Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, skulle gå under jorden!

Min gos igår kväll, mörk, men ville inte tända upp hela stallet för dom halvsov :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0