Volkswagen Riders Tour

"Volkswagen och Svenska Ridsportförbundet tillsammans med samarbetspartners bjuder in dig och en vän till en intressant och lärorik ridsportskväll, allt för att du som är intresserad av ridsport ska få ännu mer kunskap om sporten. Det kommer bjudas på intressanta föreläsningar av ridsportsprofiler samt erbjudanden från de olika samarbetsparterna."

Den 9 nov kommer touren till Atteviks i Växjö och jag har såklart anmält mig! Ska blir riktigt spännande och framför allt roligt att träffa nytt hästfolk. De som kommer vara på plats är såklart Volkswagen själva, Krafft, Tua, Agria och ATG Hästklinikerna.

Kommentarer
Postat av: Lina!

är du riktigt snäll skjutsar jag dit dig i min volkswagen golf.. tänkte ändå dit och visa upp den ;) HAHA

2011-10-27 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0