Skicka tillbaka sadeln

Fick ju hem min JC dressyrsadel för ca. en vecka sedan. Som jag förövrigt köpt från selar.se eftersom en läsare undrade det. De är de enda jag hittat som är återförsäljare av de i Sverige.

Iallafall, nu när man är sadelinprovare vet jag ju vad det är jag ska kolla på en sadel och vad såg jag när denna kom? Att denna precis som 3/5 alla sadlar är var denna sne i bommen. Så idag ska jag skicka tillbaka den och hon ska reklamera denna och skicka en ny till mig. Håller tummarna för att den är bättre!

Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman

SV: Vad roligt att du hittade tillbaka då :D! Alltid välkommen, haha. Ja jag önskar också vi hade varit tillbaka på tävlingsbanorna nu...hann anmäla honom till en tävling, men sen bröt han ju sitt griffelben och fick opereras så vi är tillbaka på igångsättning :( Läste att din fina silverpojke också har lyckats skada sig? Tack för de fina orden förresten :D!

2011-10-20 @ 13:46:08
URL: http://heediis.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

SV: Jag har bara tränat två tvådagarsträningar för honom med Festis, men han gjorde underverk för oss! Verkligen underverk. Så mina erfarenheter är iaf. väldigt braoch tycker definitivt du ska prova. Vad är det som är fel på Frodo?

2011-10-24 @ 16:50:42
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0