Känns bra!

Frodos svullnad har i princip helt gått ner i hasen nu så det känns riktigt bra inför återbesöket imorgon!

Berättade jag ens det? Att jag och Frodo var på kliniken igen för två veckor sedan och ultraljudade, röntgade, bedövade leder och allt man kan tänka sig för att få reda på vad den exakta skadan satt. Det visade sig precis som jag trodde, att han hade sträckt sig i hagen. Däremot så hade han sträckt ut senen och därmed överbelastat ena framkotan så både hö. kota fram och hö. has behandlades med kortison.

Så nu har han fått gå in tidigt varje dag för att inte gå/springa för mycket i hagen. (Han hatar mig för det och springer gärna så mycket som möjligt.. )

Men nu känns det iallafall bra, som att det är påväg i rätt håll! För svullnaden han hade i hasen är nästan helt nere.

Om några timmar kommer dessutom hovslagaren så ska han få nya skor. Så det känns bra nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0