Träning

Idag fick jag med mig min 6åriga kusin som älskar hästar och gärna följer med så ofta som möjligt! Idag fick jag alltså inte bara med mig lite ridhjälp utan en fotograf och filmare! Frodo skötte sig riktigt, riktigt bra. Det var en gång han stissade upp sig lite i traven i höger varv men tillrättavisade honom och därefter gick han super!

Sedan fick Linn, min kusin skritta av honom. Han gick lugnt och stilla och hon älskar honom! Senare tog vi in Dite och gjorde henne i ordning så fick Linn rida henne. Dite var kanonsnäll som alltid, gick och gjorde precis som Linn sa till henne!

Bjuder på lite bilder och forhoppningsvis en film lite senare!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0