FRODO

Igår hämtade jag hem Frodo! Resan hem gick otroligt bra, han stod som ett ljus bak i transporten. Vi stannade till och åt i Värnamo, han stod och åt på hö och vi åt utanför i solen, jättemysigt!

Han måste ha känt igen sig hemma, han tittade inte på någonting utan stod snällt och väntade på att jag lindade av honom. Släppte honom först själv i en hage, han galopperade ett varv sedan dök han direkt ner i gräset :)

Efter en stund släppte jag honom med Dite, har nog aldrig varit med om någon så lugnt ihopsläpp, han sprang och kollade hagen och Dite lunkade på efter, har faktiskt en liten film på det jag tänkte lägga upp senare :) Nu går de alltså ute dygnet runt och jag märker verkligen på Frodo att han älskar det, att få gå ute i solen istället för inne i box.


Frodo igår precis innan han skulle gå på transporten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0