Sin bästa vän

*EMILIA, OM DU BÖRJAR LÄSA, FORTSÄTT INTE, DETTA KOMMER BLI EN ÖVERRASKNING OCH AV EGEN ERFARENHET VET JAG ATT DET BLI INTE LIKA ROLIGT OM MAN VET VAD SOM KOMMA SKALL!*

Kommer ni ihåg de smyckena som man hade när man var liten? Som kunde vara exempelvis ett delat hjärta där det står "Best Friends" på. Jag har haft några vänner som verkligen betydligt allt, man har varit ler och långhals.

En flyttade härifrån, en annan valde pojkvännen, ja, nog finns det bortförklaringar alltid. Men minnena finns alltid kvar, ibland undrar jag om alla minns så mycket som man gör själv?

När jag och Emilia var i Kalmar gick vi in på glitter en stund, och hittade ett par jättesöta armband där det stod något liknande som "best friends". Båda stod och tittade på dom ganska länge och båda var överens om att sådana måste vi ju bara ha. Men klockan tickade och vi hann helt enkelt inte.
Så nu tänkte jag överaska henne genom att köpa något i den stilen. Samtliga kan tycka att det är gulligt att ha smycken som dessa, andra att det är töntigt.
Jag tycker det är gulligt, en fin gest helt enkelt. Frågan är ju alltså då bara var man ska hitta fina? Någon som har förslag?
Tyckte det fanns ganska söta HÄR

Kommentarer
Postat av: Ronja&Sofia

Kika in på vår nystartade hästblogg :)

2011-03-13 @ 21:47:45
URL: http://dressyrtjejerna.webblogg.se/
Postat av: frida

Vilken härlig energi han har för att vara så ung! Vår 5-åring har typ precis kommit på att det är roligt att hoppa :p

2011-03-14 @ 18:08:45
URL: http://kissemjau.blogg.se/
Postat av: Frida

skulle kommentera inlägget över ;)

2011-03-14 @ 18:09:12
URL: http://kissemjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0