Runda till Kalmar

Idag tog jag och min bästa vän en runda till Kalmar, vi båda hade ganska panik över balklänning eftersom vi inte hittat några vi tyckte om i Växjö. En affär hittade vi med klänningar varav hälften var bröllopsklänningar men vi hittade var sin som vi verkligen gillade! Min blev en royalblå chiffongklänning!

Jag har en försmak till naturgodis, eller iallafall 3 sorter som finns! Frystorkade jordgubbar i yogurt, cashewnötter sourcream & onion och mexicanos. Netto skulle tydligen ha typ halva priset nu i veckan enligt en vän så självklart svängde vi in påvägen hem!


Raska steg in mot Netto!


Lagom frustrerad kommer jag ut eftersom det bara fanns dyrt och äckligt naturgodis där! Irriterande..


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Kul med balklänning :) Jag köpte min i Linköping

2011-03-08 @ 09:15:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: KAJ

JÄVLA NETTO!! fan man kan ju inte luras så....... nu jeeeklar ska dom få se på andra chips! ;)

2011-03-08 @ 09:58:18
URL: http://isosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0