Prestigen ska säljas!

Nu har jag lagt ut Dites sadel på annons. Jag satt så otroligt skönt i Frodos Pessoa så känner att denna passar egentligen inte mig jättebra. Dessutom har Dite tappat alla muskler under skadan och är rent ut sagt riktigt fet nu när hon inte fått röra på sig något så den kommer ändå inte passa henne på ett bra tag, och då provar jag hellre ut en ny när hon är i form igen. (Peppar peppar att allt går som vi tror)

Fått sadel värderad till 7500:- och jag säljer den för 6500:- nypriset ligger på 15000:-

Är det någon som är intresserad är det är 17" 33, omvärmningsbar. :) Modellen är Golden Star.


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

Super fin blogg :D! kolla in vår blogg nystartad och tävlingar på G hoppas ni gillar den :D!

2011-03-03 @ 22:09:09
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0