Igångsättning!

Nu var det länge sedan ett inlägg kom, bror på att jag har varit i Österrike och åkt skidior och inte hunnit med helt enkelt.

Var ju på kliniken för någon vecka sedan nu med blandade resultat, igentligen ska jag vara jätteglad! Vi fick ett igångsättningsprogram så jag får skritta henne i några veckor nu. Dock reagerade hon fortfarande ganska starkt på böjproven, men det var jämt runt om så veterinären sa att vi måste gå vidare. Hon fick något preparat direkt i blodet som fungerade som byggstenar till leder m.m.

Nu ska jag som sagt skritta henne 20 mintuer på långa tyglar, bild från igår där hon rids med Dyons the differencetränset för första gången också. Hon verkade trivas med det! :)


Kommentarer
Postat av: emelie behrmann

härligt med lite goda nyheter:)

2011-03-02 @ 22:25:27
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

Vad skönt att ni får gör lite mer iaf. Men ursch vet hur det är...man skulle ju alltid känna sig tryggast om man visste att de var helt bra :(. Men ett steg i rätt riktning iaf. Lycka till o vi håller tummarna att hon blir bättre :D

2011-03-04 @ 08:41:50
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0