Dålig uppdatering

Har så mycket att göra! Idag har jag packat hela dagen, imorgon åker jag ner till malmö för att vidare till kastrup på tisdag morgon då jag och min underbara vän Lina ska till malaga, spanien. Vi ska nämligen jobba som volontärer i 2 veckor på Sos Animals i 2 veckor som vårt projektarbete. Spännande!!

Idag red jag Dite en sväng, galopperade en kort sträcka (typ 5 meter) och hon bockde som en tok, något hon aldrig gjort tidigare. Hon tyckte det var sååå kul!

Så imorgon åker jag som sagt, lär inte bli särskillt mycket uppdaterat på bloggen då, desto mer när jag kommer hem dock! Massa bilder!! :)

Har förutom detta varit massor av frågetecken ang. Scapaschabraken, de kom aldrig till mig medans jag fick besked att de skickats. Så om det kom bort på vägen eller att de aldrig skickades kan jag inte svara på, det jag vet är att jag inte fick dem. Är trött på det helt enkelt.

Har en svensk kontakt till betydligt sämre priser (1000:-), men till garanterad affär och det prioriterar jag nu. Jag en hel del jag ska ta hem till, finns 14 färger, både i allround och dressyr finns. Endast schabrak, tyvärr ej huva. Färgerna som finns är nedan. Vid beställning maila mig på, [email protected]

Kommer lägga in beställningen när jag kommer hem från malaga, dock kommer vi ha viss tillgång till nätet där nere så frågor kan (förhoppningsvis) besvaras!


Kommentarer
Postat av: Lina - Teamryttare för Hippoteket

Fick du tillbaka pengarna för schabraken som aldrig kom? :/

2011-03-21 @ 08:55:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Emma

Har sett exakt samma kollektion där schabraken kostar 850-900:- i affär:) Beställde nyss hem två stycken;)

2011-04-22 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0