Börjes Tingsryd

Tog en sväng ner till Börjs innan, behövde köpa en ny krubba och gick runt och kollade lite. De hade fått in jättesnygga Kingslandkläder och även många snygga ridbyxor från Pikeur och Eurostar.

Jag köpte iallafall ett par nya transportskydd, grimma, vattenskrapa (ett MÅSTE nu när Dites vinterpäls fälls), en säck morötter och en krubba då. Men det klart bästa köpet är ett par ridhandsar jag köpte! Har ganska länge letat efter ett par smidiga handskar helt i läder, utan resultat. Ni tror inte jag ser en fyndlåda med läderhandskar nästan framme vid kassan? Och vad hittar jag, jo ett par underbara läderhandskar från Schwenkel! Känns knappt när man ha dom på sig, kan verkligen rekomendera dem!

"Mycket elegant och hög kvalitets ridhandskar
av finaste skinn. Utmärkt passform på grund av
Lycra inlägg. Används av toppryttare i hela Europa.."

Jag betalade 199:- för dom, och har kostat 695:- NÖJD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0