Onsdag

Är fortfarande helt lyrisk och kan inte riktigt släppa träningen från igår. Så sjukt duktig var han, han verkligen inte släppa det! Kom precis hem från Växjö, vi fikade först med klassen sedan åkte vi ner till stan. Jag handlade en klänning, en väska, ett skärp, 2 ringar och ett armband som jag ska ha ikväll. Vi ska ha avslutningsmiddag med klassen + div lärare sedan går vi till Deluxe och festar loss!

Nu ska jag sova en timme, är sjukt trött! Sedan ut till hästarna, fylla på vatten och ge lite kraftfoder. Båda får vila idag


Frodo igår innan träningen, lite söt är han faktiskt! <3


Kommentarer
Postat av: Regina

heej! blev helt otroligt glad när jag hittade din blogg! du har helt amazing fina hästar! åker förbi ditt stall varje gång jag ska in till växjö! hehe! du kanske undra vem jag är? jo jag heter Regina 13år och bo utanför linneryd mot lessebo. jag har ridit i ca 6år och har min egna d-ponny Mr fairfax.

min näsa sitter altid fast klistrad vid rutan när vi kör förbi! helt otroligt fina hästar har du! :-D

2011-07-23 @ 01:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0