Köpa - sälja

Har precis sålt mitt dyonträns, the difference. Kände inte någon skillnad på varken Dite eller Frodo så kunde jag lika gärna tjäna 2000:- än att ha de hängandes. Så de ska jag skicka iväg imorgon :)

Funderar dock lite på att köra in Frodo, vagn har jag ju redan så de är bara en ny sele jag ska köpa isåfall. Den jag har är för liten för honom tyvärr. Bra omväxlande träning!

Tycker de är lite tråkigt nu för känner inte att det är något direkt jag vill ha, känns som om jag har allt. Vill till Charlies imorgon och titta men eftersom det ändå är 2 timmar upp vill jag inte åka själv och verkade inte vara någon som var ledig och kunde följa med, trist! Vi får väl se hur morgondagen ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0