Kanonträning och AJ

Hade en underbar hoppträning i fredags med min lilla buse, han gick GRYMT och jag är galet stolt. Ni förstår inte, GRYYYYM var han! Ett problem bara, vi hoppade en kombination. Travhoppade in på ett räcke för att sedan hoppa en oxer. Problemet var när vi höjde sista gången, typ 120-130 högst. Då hoppade han inte 130, inte 140, han var typ en meter över! Asså.. Jag flög, haha! Ja flög rätt ner i backen och Frodo bokstavligt talat flög över hindret, var inte alls berädd på det!

Så landade rätt på svanskotan och låg där typ 10 minuter innan jag kunde resa mig upp, aj. Har gått som en hundraåring nu på jobbet i helgen (som tur väl va jobbade jag bara 11-17!)

Aja, hur som haver. Träningen kan sammanfattas ungefär såhär, Frodo var helt awesome, jag så långt ifrån awesome man kan komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0