Dite åker på lördag - Magic kommer på söndag

På lördag åker Dite, usch va jobbigt det kommer bli. Men vet ju hur himla bra hon kommer få det så de känns jätteskönt! Stog ju i valet och kvalet, jag var tvungen att lägga ut Dite på annons för att ha tid på mig under sommaren att hitta det perfekta hemmet för henne. Men första tjejen som kom och provred var verkligen - perfekt. Så nu hamnade jag ju i en annan sits, min stallkompis flyttar sina hästar till midsommar = Frodo bir själv.
Så jag lade ut låneannons på hastnet och igår ringde en tjej som hade en 5årig Welsh Cob (D-ponny) som hon skulle låna ut så han kommer på söndag. Ska bli kul ändå, med en häst som är precis lika gamal som Frodo. Blir att börja utbilda den också, något som jag tycker är hur kul som helst! Magic på bilderna!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gammal är hästen på bilden?

2011-06-07 @ 16:35:44
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Linn

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 02:07:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0