Veckans träning

Frodos träning i veckan kommer att bestämmas lite mer efter onsdag, eftersom att massören kommer då. Personligen känner jag grym skillnad nu när jag inte använder sadeln längre utan endast rider barbacka. Han är en helt annan häst! Gladare, mysigare och lugnare. Tidigare har han ju haft en tendens till att bli trippig om han inte riktigt förstår eller blir uppjagad av något men inte en gång. Han är lugn, sansad och avslappnad. Härligt!

Måndag: Longering
Tisdag: Dressyr, träna fram/bakdelsvändningar, mycket serpentiner
Onsdag: Min massör kommer så Frodo kollas igenom igen, därefter en skrittur
Torsdag-Sön: Beroende på resultatet från massagen,



Hittade en jättesöt bild på Frodo och Dite sedan i sommras (är det häst nu?) Jag vet inte ens vad det är, det gör inte annat än att vara mulet, kallt och med regn. Tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0