Sadelprovning

Har försökt nå min sadelutprovare idag men utan lycka, hon har haft den avstängd idag så testar imorgon igen. Hon ska iallafall hålla en sadelprovning den 18 som jag ska vara med på. Från början var det endast tänkt att prova ut en ny hoppsadel men eftersom jag och Frodo ridit barbacka nu de senaste veckorna och verkligen har gjort stora framsteg i dressyren så känner jag verkligen att vi skulle ha en dressyrsadel med. Så vi ska prova ut två är det tänkt!

En hopp och en dressyr!

Har ju tidigare haft mest hoppintresse - för Frodo. Innan Frodo hade jag nästan bara ett rent dressyrintresse. Konstigt hur det verkligen kan svänga fort! Men hade faktiskt inga direkta tävlingsplaner inom dressyren med Frodo. Men som sagt, det har verkligen släppt för honom där nu de senaste två veckorna så nu känner jag verkligen att dressyren kommer vi absolut tävla i! Nu räknar jag bara ner tills jag får åka och prova ut, även om det kommer svida ordentligt i plånboken!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag har åkt av min unghäst och landade illa, så har ett 4 månaders uppehåll:(

2011-08-02 @ 20:01:10
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0