Frågor

Emma ang. reservationer: Vad kommer dom kosta?:)
SV: Schabraken från The Globe Collection kommer att kosta 700 kronor och de från The Basic Colletion kommer att kosta 600 kronor :)

Mickis ang. reservationer: hej jätte fin blogg:)tar du hem sprenger Bow Balance stigbyglar?hur mycket skulle det kosta i så fall:)?
SV: Tack så jättemycket! :) Inte som jag har inplanerat nu, men jag kan kolla upp det åt dig, skicka gärna ett mail!

Emelie ang. luvor: intresserad av pistage schabrak + huva. Hur funkar betalningen?
SV: De flesta som har köpt av mig har förskottsbetalat och sedan skickar jag kollinummret direkt efter att jag har lagt på paketet på posten. Men möjligheten finns även med efterkrav, då med bussgods. Deras frakt brukar bli lite dyrare och de tar ut en summa på 50 kronor när man betalar med efterkrav. För min del spelr det däremot ingen roll :)

Emma ang. GPA Speed Air Tone in Tone: Hej tänkte kolla om du kunde ta in charles owen ayr8. I så fall hur mycket skulle det kosta? svara gärna i ett inlägg:D
SV: Hej! Det är ingenting jag har inplanerat att göra, men kan kolla upp åt dig :)

Linn ang. Frodo lånas ut: Ush så tråkigt, hur många hästar har du? Själv så har jag börjat leta lite smått efter en ny. Rider min gamla så länge men han är lite för liten och jag tkr han ska få hålla sig till skogspromenader.
Men svårt att åka och provrida i detta vädret :S
SV: Jag har två hästar nu, men Frodo åker ju som sagt på utlåning på Fredag så då har jag endast 1 kvar men kommer såklart åka och hälsa på honom ofta :) Förstår det! Inte kul att ge sig ut på vägarna! Lycka till i letandet!

Emelie ang. Frodo lånas ut: Men usch vad trist! Ska du vara utan honom länge?
SV: Ja, det känns verkligen tungt! Han kommer vara utlånad i ca. 6 månader. Kommer hämta hem honom i början av juni!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Joli

Det förklarar ju en del haha=P

Superfin hsät BTW!

2011-01-04 @ 16:06:17
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/
Postat av: Rebecca Joli

Tråkigt=( varför måste du lämna bort honom?

2011-01-04 @ 16:25:02
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: jag har bara lånat det att prova en gång, har inte fått mitt än ;)

2011-01-04 @ 17:14:46
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag var också jätte hård med att det måste vara silverspännen tidigare men det håller inte i längden, köp det du tycker är snyggt! Ingen tittar på alla spännen ändå ;)

2011-01-04 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0