Shopping i Jönköping

Är påväg hem efter att ha åkt upp till Jönköping på min lediga dag och passade på att åka till Charlies häst och hund. Finns det något roligare än att gå och strosa runt i butiker? Blev faktiskt chockad över mig själv, inget av schabraken gav mig någon direkt woweffekt. Istället köpte jag ett swarovskipannband, de med två stora rader med stenar istället för 4 små rader. Ett 3-pack med Kinglanad ridstrumpor. Rambo transportskydd och 2 stycken John Whitaker ridbyxor, röda och blå. Ska ta lite bilder när jag kommer hem, få se om jag inviger de blå eller röda rixbyxorna :)

Kommentarer
Postat av: TeamFE: Emma Fredén

Vilken fin blogg!

din/dina egna häst/hästar i headern? :)

2011-08-06 @ 14:19:49
URL: http://teamfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0