Ingen sadelprovning

Jag ringde till de som hade sadelprovningen den 18e men det var tyvärr fullt och nästan fullt i sep också. Däremot så har Sharpman sin "Saddlery on Tour" den 17-18 aug i Kalmat nu så ska ringa de imorgon och fråga om de har tid.

Har ingen erfarenhet av dom själv men hört en hel del om dom så rådfrågade min massör om hon hade någon erfarenhet av dom och hon trodde dom skulle vara duktiga. Hon kommer ju dessutom den 9e sep så då kan hon dubbelkolla sadlarna. Det känns skönt!

Däremot tar de 1000:- för en sadelprovning, det är ju endå kanska saftigt kan jag tycka. Men verkligen värt det om jag får hem två bra sadlar.(!!!)

Nu ska jag bara hålla tummarna att de har tider för det hade varit skönt att få börja hoppa. Känner inte riktigt för att hoppa Frodo barbacka, han hoppar med så jäkla mycket rygg nu så tror jag skulle flyga iväg då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0