Nytt träns

Jag är så trött på (alla) remontträns. Inte tränsen i sig, de älskar jag. Men modellen på de - att nosgrimman (alltid) är för lång och sitter dåligt!
Känns som om jag letat i år efter något jag verkligen gillar, men har alltid var något jag stört mig på. Hellst av allt skulle jag vilja ha Dyons remontträns i silverspännen. Men nu finns ju inte det tyvärr, så klickade iallafall hem ett från Treadstone.

Ett bra träns för en billig peng! Och dessutom när jag sökte på det så fick jag upp en webbshop som nu reade ut det för endast 499:-! (Vanligtvis 699:-) Så jag är jättenöjd och förhoppningsvis får jag det om några dagar!

Beställde det härifrån, och som tur väl va fanns det bara kvar i svart storlek full! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0