Täckerna kom!

Alla täcken kom iallafall tillslut, och alla passade kanonbra! Väntar dock fortfarande på mitt gråa fleecetäcke!Blev verkligen galtt överraskad på mitt Shiretäcke, det satt verkligen perfekt på Frodo!Jag tog kort på alla, dessvärre dog min iphone igår och den lär inte vakna om jag säger så. Så har tyvärr varken bilder eller annat!

Däremot tänkte jag bjuda på några bilder från dagens hoppträning med Pernilla! Hoppade studs för första gången och han förstod väl inte vad han skulle göra i början. Men i slutet gick det riktigt bra!
Det märks verkligen att han börjar få upp kondisen nu, Pernilla kommenterade det flera gånger. Han ville bara mer och mer och mer! Hellre det än att inte vilja alls ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0