Ridpass och massage

Igår var massören här, Frodo var jättefin i kroppen och massören tyckte han hade blivit så snygg i kroppen nu att han fått kanonfina muskler! Han har haft sin vintervila i 4 veckor nu så igår red vi ett pass i snön. Jag hade absolut INGA förväntningar på honom, hade tänkt mig en bomb som skulle explodera av överskottsnergi men inte. Han gick så otroligt bra, lugn och sansad och framför allt, koncentrerad till 1000! Vilken underbar 4åring jag har :)

Tråkigt att inte kunna lägga in så mycket bilder på bloggen, min iphone har dött och har nu en Sony ericsson och har ingen aning om hur jag ska få in bilderna till datorn från den!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nice med en eventuell utekväll, var bor du? :)

2010-12-11 @ 16:49:43
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

SV: Tack så mycket :D! Både och, tycker det är snyggt o så men dock så vill sidostyckerna gärna hamna snett pga klippspännet vid bettet. Eh lite svårt att förklara. Dock har jag bara använt det 2ggr då det är in tävlingsträns och min häst blev skadad :(

2010-12-11 @ 22:41:41
URL: http://heediis.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

SV: Ja jag tycker du ska slå till ;) Han har en blödning på djupa böjsenans förstärkningsband, busade lite för vilt i hagen :(. Nej, vad tråkigt! Vad är det din har hittat på?

2010-12-12 @ 20:03:15
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0